صبحِ زمستاني صبحِ زمستاني .

صبحِ زمستاني

چت‌بات بارد به جيميل، داكس و گوگل درايو افزوده شد

چت‌بات بارد به جيميل، داكس و گوگل درايو افزوده شد

در حالي كه دسترسي بارد به ايميل و اسناد شخصي كاربران باعث ايجاد نگراني در مورد حفظ حريم خصوصي و استفاده از داده‌ها مي‌شود، اما گوگل مي‌گويد كه از اين اطلاعات براي آموزش مدل عمومي بارد استفاده نمي‌كند و توسط بازبين‌هاي انساني ديده نخواهد شد.

چت‌بات هوش مصنوعي بارد گوگل ديگر محدود به يافتن پاسخ فقط از طريق وب نيست – اكنون مي‌تواند Gmail، Docs و Drive شما را اسكن كند تا به شما كمك كند اطلاعات مورد نظر خود را پيدا كنيد.

به گزارش سيناپرس به نقل از ورج، با اين قابليت جديد مي‌توانيد از بارد بخواهيد كارهايي مانند يافتن و خلاصه كردن محتواي يك ايميل يا حتي هايلايت كردن مهمترين نكات سندي كه در Drive ذخيره كرده‌ايد را انجام دهد.

طيف وسيعي از موارد استفاده براي اين قابليت‌هاي ادغامي، كه گوگل آنها را افزونه‌ها مي‌نامد، وجود دارد، اما آنها قاعدتاٌ مي‌توانند شما را از جستجوي كوهي از ايميل‌ها يا اسناد براي يافتن يك اطلاعات خاص نجات دهند. سپس مي‌توانيد از بارد بخواهيد از آن اطلاعات به روش‌هاي ديگري مانند قرار دادن آن در نمودار يا ايجاد يك خلاصه مرتب‌سازي‌شده استفاده كند. اين ويژگي در حال حاضر فقط به زبان انگليسي موجود است.

در حالي كه دسترسي بارد به ايميل و اسناد شخصي كاربران باعث ايجاد نگراني در مورد حفظ حريم خصوصي و استفاده از داده‌ها مي‌شود، اما گوگل مي‌گويد كه از اين اطلاعات براي آموزش مدل عمومي بارد استفاده نمي‌كند و توسط بازبين‌هاي انساني ديده نخواهد شد. همچنين شما مجبور نيستيد كه اين قابليت را فعال و استفاده كنيد. ابتدا گوگل از شما خواهد خواست كه از آن استفاده كنيد، و مي‌توانيد هر زمان كه بخواهيد آن را غيرفعال نماييد.

جك كراچيك، مدير محصول بارد، به ورج توضيح داد كه مي‌توانيد با بارد مستقيماً در جيميل خود جستجو كنيد، به عنوان مثال، با قرار دادن @mail قبل از سوال خود. يا، مي‌توانيد به سادگي بپرسيد: «ايميل من را براي اطلاعات مربوط به پرواز آينده من بررسي كن».

برنامه‌هاي افزودني بارد فقط به جيميل، Docs و Drive محدود نمي‌شوند. گوگل همچنين اعلام كرد كه اين چت‌بات با Maps، يوتيوب و Google Flights نيز ارتباط خواهد داشت. اين بدان معناست كه اكنون مي‌توانيد از بارد بخواهيد اطلاعات پرواز را به صورت آني دريافت كند، جاذبه‌هاي اطراف را بيابد، ويديوهاي يوتيوب را در مورد يك موضوع خاص نمايش دهد و موارد ديگر. گوگل اين سه افزونه را به صورت پيش‌فرض فعال مي‌كند

https://stenews.ir

https://www.openlearning.com/u/rivkabull-s18059/

https://www.bitsdujour.com/profiles/Ya3aZs

https://www.zillow.com/profile/RivkaBull2

https://qooh.me/RivkaBull2

https://list.ly/RivkaBull2/lists

https://www.divephotoguide.com/user/RivkaBull2

http://www.wikidot.com/user:info/rivka-bull

https://www.creativelive.com/student/rivka-bull?via=accounts-freeform_2

https://www.veoh.com/users/RivkaBull2

https://www.pearltrees.com/rivkabull2#item542646322

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/251826.page

https://www.adaxes.com/questions/user/RivkaBull2

https://active.popsugar.com/@RivkaBull2/profile

https://www.hackathon.io/users/434805

https://www.yelp.com/user_details?userid=AGR8Q6008zUNH2h4v_gZXA

https://shootinfo.com/author/rivkabull2/?pt=ads

https://gab.com/RivkaBull2

https://cutt.ly/bwc7ypVg

https://is.gd/tB6zH7

https://shrtco.de/toCc4d


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۰:۳۸ توسط:sam موضوع:

شرايط خريد ملك در قبرس شمالي‌+ قيمت

شرايط خريد ملك در قبرس شمالي‌+ قيمت

 

t902664_f7.jpg

 

يكي از محبوب‌ترين و سودآورترين روش‌هاي مهاجرت به قبرس شمالي، خريد ملك در اين كشور است. از طريق خريد ملك در قبرس شمالي، مي‌توانيد اقامت اين كشور را براي خود و خانواده‌تان دريافت كنيد.

گرچه خريد ملك در قبرس شمالي، فاقد پيچيدگي‌ها و مراحل اداري سخت است، اما توصيه مي‌كنيم بدون كمك گرفتن از مشاوران حرفه‌اي در اين زمينه، اقدامي نكنيد.

به طور مثال، املاك در قبرس شمالي، داراي اسناد مختلفي هستند؛ كه برخي از آن‌ها مناسب خريد براي سكونت و مصارف شخصي نيستند.

در اين مقاله به طور مفصل به بحث خريد ملك در قبرس شمالي مي‌پردازيم.

درباره قبرس

جزيره‌ي قبرس، سومين جزيره‌ي بزرگ در حوزه‌ي درياي مديترانه است. اين كشور در همسايگي كشورهاي  يونان و تركيه قرار دارد. به دليل موقعيت خوب جغرافيايي كه قبرس شمالي در آن قرار دارد، مورد گزند اقوام مختلف و قدرتمندان جهان قرار گرفت.

در پي اختلافات و در ادامه جنگي كه بين ترك تبارها و يوناني تبارها در قبرس به وجود آمد، اين كشور به دو بخش قبرس شمالي و قبرس جنوبي تقسيم شد.

قبرس شمالي تحت قيوميت تركيه و قبرس جنوبي توسط يونانيان اداره مي‌شود. پايتخت قبرس كه شهر نيكوزيا بود، به دو نيم تقسيم و امروزه به پايتخت دو تكه در جهان معروف است.

نيكوزياي شمالي ( لفكوشا ) در قبرس شمالي و نيكوزياي جنوبي در قبرس جنوبي، پايتخت هستند.

زبان رسمي مردم در قبرس شمالي تركي استانبولي است؛ اما به دليل حضور توريست‌ها، دانشجويان بين المللي، بازرگانان و ... زبان انگليسي و آلماني نيز در اين كشور بسيار رايج است؛ تا جايي كه براي برخي مشاغل تسلط به دو زبان تركي و انگليسي الزامي است.

واحد پولي رايج در قبرس ترك ( شمالي ) لير تركيه است؛ اما در برخي مسائل مانند پرداخت شهريه دانشگاه، خريد ملك در قبرس شمالي و ... از دلار، پوند و يورو نيز استفاده مي‌كنند.

گرچه مردم قبرس شمالي اكثرا مسلمان هستند، اما معتقدند كه دين هر كسي در قلب اوست و براي افرادي كه غير مسلمان هستند، مشكلي ايجاد نمي‌كنند.

شرايط خريد ملك در قبرس شمالي

اولين و مهم‌ترين قانون براي خريد ملك در قبرس شمالي اين است كه اگر شخص خريدار، داراي سوء سابقه كيفري در هر كشوري باشد، اجازه‌ي خريد ملك در اين كشور را نخواهد داشت.

در اولين قدم براي خريد ملك در قبرس شمالي، بايد درخواست خود را به انجمن شهرداري قبرس شمالي ارائه دهيد. پروسه‌ي موافقت با درخواست خريد ملك از سوي انجمن شهرداري، حدود 6 ماه زمان خواهد ‌برد.

هر شخص و يا زوج، فقط مي‌توانند يك خانه بخرند. اين به معناي آن است كه اجازه‌ي خريد چند خانه را باهم  ندارند. خانه‌ي خريداري شده، حداكثر مي‌تواند 1338 متر مربع باشد.

نكته اينجاست كه اگر صاحب ملك يك فرد غير قبرسي يا تركي  ( خارجي ) باشد، محدوديتي براي اندازه‌ي ملك مورد معامله نداريد.

انجام آزمايشات مورد تاييد كشور قبرس شمالي و گرفتن گواهي سلامت كامل جسمي براي خريد ملك در قبرس شمالي الزامي است.

مزاياي خريد ملك در قبرس شمالي

برخي از مزاياي خريد ملك در قبرس شمالي به شرح زير است:

  • امنيت بالا و پايين بودن نرخ جرم و جنايت
  • امكان خريد اقساطي ملك ( يك سوم پيش پرداخت و مابقي طي اقساط بلند مدت بدون بهره )
  • خريد با پوند انگلستان
  • امكان اخذ اقامت موقت و دائم با خريد ملك در قبرس شمالي براي شما و اعضا خانواده‌تان
  • پايين بودن نرخ بيكاري، ماليات و تورم
  • امكان اخذ شهروندي قبرس شمالي
  • امكان تحصيل رايگان فرزندان
  • ارزش ملك به صورت سالانه افزايش مي‌يابد.

موارد مذكور، تعداد محدودي از مزاياي زندگي در قبرس شمالي است. هر فرد با توجه به هدفي كه براي آن به قبرس شمالي مهاجرت كرده، مزاياي خاصي را برمي‌شمارد.

مراحل خريد ملك در قبرس شمالي

براي خريد ملك در قبرس شمالي، گذراندن مراحل زير الزامي است:

انتخاب ملك

در اولين مرحله، لازم است كه در بين خانه‌هاي موجود، خانه‌اي را انتخاب كنيد، كه لازم براي شما داشته باشد. يعني اينكه قيمت، متراژ، امكانات و ... متناسب با نياز شما باشد. در اين مرحله مي‌توانيد از مشاوران حرفه‌اي در زمينه‌ي خريد ملك در قبرس شمالي راهنمايي بگيريد.

پيش پرداخت

پس از اينكه خانه را انتخاب كرديد، با فروشنده وارد مذاكره خواهيد شد. اگر به توافق رسيديد، بايد بين 1000 تا 2 هزار پوند از مبلغ ملك را به فروشنده به عنوان بيعانه بپردازيد تا او خانه را به شخص ديگري نفروشد.

بررسي ملك

اكنون بايد وضعيت ملك را چك كنيد. منظور از وضعيت، بررسي وام، قرض، بدهي و ... ملك است. توصيه مي‌كنيم كه در اين مرحله حتما از وكلاي خبره و معتمد كمك بگيريد. چنانچه در هر يك از اين موارد مشكلي وجود داشته باشد، پيش پرداخت فورا به شما بازگردانده مي‌شود و قرارداد فسخ است.

تنظيم قرارداد

پس از اينكه با فروشنده به توافق رسيديد، قراردادي به زبان انگليسي كه نياز به امضا دو شاهد دارد، را امضا مي‌كنيد.

مجوز خريد

اگر شما ترك قبرسي نيستيد، بايد براي دريافت مجوز انتقال سند مالكيت اقدام كنيد. اين مجوز توسط انجمن شهرداري قبرس شمالي صادر مي‌شود و هزينه‌ي آن بين 200 الي هزار پوند است.

انتقال سند مالكيت

پس از دريافت مجور انتقال مالكيت، شما و فروشنده ماليات انتقال را پرداخت كرده و سپس فروشنده در اداره‌ي ثبت اسناد، مالكيت ملك را به شما منتقل مي‌كند.

هزينه خريد ملك در قبرس شمالي

اكثر پروژه‌هاي ساختمان سازي در قبرس شمالي، اين امكان را فراهم كرده‌اند، كه بتوانيد به صورت اقساطي ملك خود را خريداري كنيد. به همين منظور لازم است كه حداقل سي درصد از كل مبلغ ملك را در هنگام عقد قرارداد بپردازيد. الباقي مبلغ ملك را در اقساط بلند مدت بدون بهره، پرداخت خواهيد كرد.

قيمت املاك در قبرس شمالي، به نسبت ساير كشورها با همين موقعيت، شرايط و امكانات بسيار كمتر است.

قيمت ملك در شهرهاي مختلف، با يكديگر فرق دارند. مثلا در نيكوزيا ( پايتخت ) قيمت هر متر مربع ملك 1771 يورو، در فاماگوستا 1019 يورو و در گيرنه 918 يورو است.

قيمت املاك آپارتماني در مناطق ساحلي از حدود 20 هزار پوند و ويلاها از 62 هزار پوند شروع مي‌شود. آپارتمان و پنت‌هاوس‌هاي لوكس هم با حداكثر قيمت 200 هزار پوند در قبرس شمالي وجود دارند.

مدارك خريد ملك در قبرس شمالي

ارائه‌ي مواردي كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم، براي خريد ملك در قبرس شمالي لازم است:

  • ارائه‌ي شناسنامهي تمام اعضاي خانواده
  • ترجمهي سند ازدواج ( در صورت تاهل )
  • اصل گذرنامه و كپي تمام صفحات آن
  • ارائه‌ي سند ملك ( اگر ملك ديگري در قبرس شمالي به نام شما است )
  • قراردادهاي فروش ملك اصل و كپي ( اگر قبلا در قبرس شمالي خانه‌اي فروخته‌ايد )
  • قراردادهاي اجاره اصل و كپي ( اگر اكنون در ملكي اجاره‌اي در قبرس شمالي زندگي مي‌كنيد )
  • 6 عدد تمبر به زبان تركي
  • برگه گواهي عدم سو پيشينه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۲۲:۲۸ توسط:sam موضوع:

اسباب بازي لگو مردعنكبوتي

خريد لگو مردعنكبوتي

مجموعه هاي لگو بازي مرد عنكبوتي از آن دسته از بازي هاي فكري و ساختني هستند كه ذهن كودك را به چالش مي كشند و جنبه هاي مختلف ذهن را درگير مي كند تا كودك علاوه بر تفريح ??و تفريح، هوش هيجاني خود را نيز در حين بازي و تفريح ??تقويت كند. لگو مردعنكبوتي يكي از اسباب بازي هاي ساختماني محبوب و زيبا براي كودكان بالاي 6 سال است. با خريد اسباب بازي هاي لگو مردعنكبوتي مي توانيد لذت و لذت زيادي را به فرزندان خود هديه دهيد.

فروشگاه اينترنتي بارلي توي به عنوان مرجع اصلي خريد لگو در كشور با سالها تجربه و تخصص در اين زمينه توانسته است انواع لگو مردعنكبوتي را با كيفيت و فرمت بسيار بالا براي مشتريان خود عرضه كند. براي مشاهده و قيمت اسباب بازي لگو مردعنكبوتي به صفحه كاتالوگ لگو مردعنكبوتي در فروشگاه اسباب بازي بارلي توي مراجعه كنيد.

اسباب بازي لگو مردعنكبوتي

در زير نكات اصلي در مورد لگوهاي مردعنكبوتي را براي شما شرح داده ايم. قبل از خريد لگو مردعنكبوتي حتما اين نكات را در نظر بگيريد و نگاهي كلي به اين اسباب بازي ها بيندازيد.

- با توجه به اينكه لگو مردعنكبوتي انواع مختلفي دارد، تعداد قطعات آنها نيز با مدل هايشان متفاوت است. بنابراين هميشه قبل از خريد لگو مردعنكبوتي به تعداد قطعات اسباب بازي لگو مردعنكبوتي توجه كنيد.

كشور اسباب بازي هاي اصلي لگو مردعنكبوتي دانمارك است. اين اسباب‌بازي‌ها توسط شركت دانماركي لگو توليد شده و از طريق بسياري از فروشگاه‌هاي اينترنتي در ايران به فروش مي‌رسد.

- اسباب بازي هاي مرد عنكبوتي مانند لگو كريتور عمدتا براي كودكان بالاي 6 سال مناسب است، اما هر كودك بالاي شش سال، نوجوان يا بزرگسال مي تواند ساعت ها سرگرم خريد و بازي با لگو مردعنكبوتي باشد.

لگو مردعنكبوتي

اگر به بازي هاي لگو مردعنكبوتي و گستره آن علاقه داريد، توصيه مي كنيم در خريد لگو مردعنكبوتي از فروشگاه لگو به ويژگي هايي مانند كيفيت، كارايي، گارانتي و ... توجه كنيد. در زير به بررسي دقيق عوامل موثر بر قيمت لگو مردعنكبوتي مي پردازيم.

قبل از خريد لگو مردعنكبوتي، محل ساخت لگو را در نظر بگيريد

لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي با همتايان تقلبي خود بسيار متفاوت هستند. يكي از مهم ترين تفاوت هاي آنها كيفيت بالاي قطعات لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي است. از آنجايي كه تعداد قطعات لگو مردعنكبوتي بسيار زياد است و بچه ها تمايل زيادي به بازي با آن دارند، اگر ساختمان لگو مردعنكبوتي وضعيت خوبي نداشته باشد، قطعا با استفاده مكرر به مرور زمان آسيب مي بيند. در نتيجه هنگام خريد لگو مردعنكبوتي به نسخه اصلي آن بسيار دقت كنيد.

قبل از خريد اسباب بازي لگو مردعنكبوتي به كيفيت اجزاي آن توجه كنيد

در خريد لگو مردعنكبوتي بايد به كيفيت قطعات لگو توجه كرد. زيرا اين اسباب بازي ها براي كودكان در نظر گرفته شده و ممكن است پس از استفاده طولاني مدت آسيب ببينند. خريد يك اسباب بازي لگو مردعنكبوتي با كيفيت مي تواند در هزينه شما صرفه جويي كند. بنابراين توصيه مي كنيم اگر قصد خريد لگو مردعنكبوتي ارزان و با كيفيت را داريد از مراكز معتبر نمادهاي الكترونيك خريد كنيد.

قبل از خريد لگو مردعنكبوتي، گارانتي آن را بررسي كنيد

نكته ديگري كه قبل از خريد لگو مردعنكبوتي بايد به آن توجه كنيد گارانتي محصول است. لگو مردعنكبوتيي كه خريداري مي كنيد بايد داراي گارانتي تعويض باشد تا در صورت عدم مطابقت با توضيح در صفحه محصول يا آسيب ديدگي، بتوانيد آن را به راحتي برگردانيد.

لگو مردعنكبوتي ارزان بخريد

يكي ديگر از لگوهاي معروف و محبوب در بين كودكان لگوهاي مرد عنكبوتي است. مرد عنكبوتي به عنوان يكي از ابرقهرمانان مورد علاقه كودكان و نوجوانان شناخته مي شود. اين موضوع باعث شد تا بسياري از والدين لگو مردعنكبوتي را ارزان بخرند. لگو مردعنكبوتي در ابعاد و اندازه هاي مختلف براي سنين مختلف طراحي و عرضه مي شود. با توجه به محبوبيت اين شخصيت، مي توان انتظار داشت كه لگوهاي مرد عنكبوتي در مقايسه با لگوهاي ابتدايي تر، قيمت بالاتري داشته باشند.

بسياري از برندهاي چيني مدل‌هاي لگو مرد عنكبوتي ارزان را ارائه مي‌كنند، اما بايد بدانيد كه اين لگوها كيفيت بالايي ندارند و پس از مدتي استفاده، برخي از قطعات آن‌ها مي‌شكند و به همين دليل فروش را بهتر ببينيد. . لگوهاي مرد عنكبوتي از گونه هاي بيگانه. با توجه به اينكه ست هاي لگو مردعنكبوتي در مدل ها و سايزهاي مختلف توليد و ارائه مي شوند، قطعا مي توانيد لگوهاي مردعنكبوتي ارزان قيمت را در بين آنها پيدا كنيد.

مرد عنكبوتي لگو اصلي

خريد يك لگو مردعنكبوتي اصل بسيار مهم است. دليل آن اين است كه فرزندان شما وقت خود را صرف بازي با اين لگوها مي كنند و اگر اين لگوها بي كيفيت و تقلبي باشند پس از مدتي آسيب مي بينند. از آنجايي كه لگوهاي مرد عنكبوتي طرفداران زيادي دارند و با فروش خوبي همراه هستند، بسياري از توليدكنندگان لگوهاي مرد عنكبوتي تقلبي مي سازند و به جاي لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي به مصرف كنندگان مي فروشند.

بسياري از والدين جعلي بودن اين محصولات را تشخيص نمي دهند و پس از مدتي متوجه مي شوند كه اين محصولات بي كيفيت هستند. بنابراين اهميت خريد از يك فروشگاه معتبر كه لگو مردعنكبوتي اصل را حمل مي كند در اين موضوع مشهود است.

فروش لگو مردعنكبوتي

امروزه مي توانيد سايت ها و فروشگاه هاي زيادي را در فضاي مجازي پيدا كنيد كه كيت هاي مردعنكبوتي را مي فروشند. يك فروشگاه اينترنتي لگو اسپايدر بايد لگو را با بهترين كيفيت به مشتريان خود ارائه دهد تا پس از مدتي افراد ديگر مجبور به خريد لگو مردعنكبوتي نشوند. همچنين مجموعه مورد نظر بايد از پشتيباني مناسبي برخوردار باشد تا در صورت بروز هرگونه مشكل يا پرس و جوي مربوط به محصولات، افراد بتوانند آن را دنبال كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۵:۵۷ توسط:sam موضوع:

بازي لگو مرد عنكبوتي

خريد لگو مردعنكبوتي

مجموعه هاي لگو بازي مرد عنكبوتي از آن دسته از بازي هاي فكري و ساختني هستند كه ذهن كودك را به چالش مي كشند و جنبه هاي مختلف ذهن را درگير مي كند تا كودك علاوه بر تفريح ??و تفريح، هوش هيجاني خود را نيز در حين بازي و تفريح ??تقويت كند. لگو مردعنكبوتي يكي از اسباب بازي هاي ساختماني محبوب و زيبا براي كودكان بالاي 6 سال است. با خريد اسباب بازي هاي لگو مردعنكبوتي مي توانيد لذت و لذت زيادي را به فرزندان خود هديه دهيد.

فروشگاه اينترنتي بارلي توي به عنوان مرجع اصلي خريد لگو در كشور با سالها تجربه و تخصص در اين زمينه توانسته است انواع لگو مردعنكبوتي را با كيفيت و فرمت بسيار بالا براي مشتريان خود عرضه كند. براي مشاهده و قيمت اسباب بازي لگو مردعنكبوتي به صفحه كاتالوگ لگو مردعنكبوتي در فروشگاه اسباب بازي بارلي توي مراجعه كنيد.

اسباب بازي لگو مردعنكبوتي

در زير نكات اصلي در مورد لگوهاي مردعنكبوتي را براي شما شرح داده ايم. قبل از خريد لگو مردعنكبوتي حتما اين نكات را در نظر بگيريد و نگاهي كلي به اين اسباب بازي ها بيندازيد.

- با توجه به اينكه لگو مردعنكبوتي انواع مختلفي دارد، تعداد قطعات آنها نيز با مدل هايشان متفاوت است. بنابراين هميشه قبل از خريد لگو مردعنكبوتي به تعداد قطعات اسباب بازي لگو مردعنكبوتي توجه كنيد.

كشور اسباب بازي هاي اصلي لگو مردعنكبوتي دانمارك است. اين اسباب‌بازي‌ها توسط شركت دانماركي لگو توليد شده و از طريق بسياري از فروشگاه‌هاي اينترنتي در ايران به فروش مي‌رسد.

- اسباب بازي هاي مرد عنكبوتي مانند لگو كريتور عمدتا براي كودكان بالاي 6 سال مناسب است، اما هر كودك بالاي شش سال، نوجوان يا بزرگسال مي تواند ساعت ها سرگرم خريد و بازي با لگو مردعنكبوتي باشد.

لگو مردعنكبوتي

اگر به بازي هاي لگو مردعنكبوتي و گستره آن علاقه داريد، توصيه مي كنيم در خريد لگو مردعنكبوتي از فروشگاه لگو به ويژگي هايي مانند كيفيت، كارايي، گارانتي و ... توجه كنيد. در زير به بررسي دقيق عوامل موثر بر قيمت لگو مردعنكبوتي مي پردازيم.

قبل از خريد لگو مردعنكبوتي، محل ساخت لگو را در نظر بگيريد

لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي با همتايان تقلبي خود بسيار متفاوت هستند. يكي از مهم ترين تفاوت هاي آنها كيفيت بالاي قطعات لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي است. از آنجايي كه تعداد قطعات لگو مردعنكبوتي بسيار زياد است و بچه ها تمايل زيادي به بازي با آن دارند، اگر ساختمان لگو مردعنكبوتي وضعيت خوبي نداشته باشد، قطعا با استفاده مكرر به مرور زمان آسيب مي بيند. در نتيجه هنگام خريد لگو مردعنكبوتي به نسخه اصلي آن بسيار دقت كنيد.

قبل از خريد اسباب بازي لگو مردعنكبوتي به كيفيت اجزاي آن توجه كنيد

در خريد لگو مردعنكبوتي بايد به كيفيت قطعات لگو توجه كرد. زيرا اين اسباب بازي ها براي كودكان در نظر گرفته شده و ممكن است پس از استفاده طولاني مدت آسيب ببينند. خريد يك اسباب بازي لگو مردعنكبوتي با كيفيت مي تواند در هزينه شما صرفه جويي كند. بنابراين توصيه مي كنيم اگر قصد خريد لگو مردعنكبوتي ارزان و با كيفيت را داريد از مراكز معتبر نمادهاي الكترونيك خريد كنيد.

قبل از خريد لگو مردعنكبوتي، گارانتي آن را بررسي كنيد

نكته ديگري كه قبل از خريد لگو مردعنكبوتي بايد به آن توجه كنيد گارانتي محصول است. لگو مردعنكبوتيي كه خريداري مي كنيد بايد داراي گارانتي تعويض باشد تا در صورت عدم مطابقت با توضيح در صفحه محصول يا آسيب ديدگي، بتوانيد آن را به راحتي برگردانيد.

لگو مردعنكبوتي ارزان بخريد

يكي ديگر از لگوهاي معروف و محبوب در بين كودكان لگوهاي مرد عنكبوتي است. مرد عنكبوتي به عنوان يكي از ابرقهرمانان مورد علاقه كودكان و نوجوانان شناخته مي شود. اين موضوع باعث شد تا بسياري از والدين لگو مردعنكبوتي را ارزان بخرند. لگو مردعنكبوتي در ابعاد و اندازه هاي مختلف براي سنين مختلف طراحي و عرضه مي شود. با توجه به محبوبيت اين شخصيت، مي توان انتظار داشت كه لگوهاي مرد عنكبوتي در مقايسه با لگوهاي ابتدايي تر، قيمت بالاتري داشته باشند.

بسياري از برندهاي چيني مدل‌هاي لگو مرد عنكبوتي ارزان را ارائه مي‌كنند، اما بايد بدانيد كه اين لگوها كيفيت بالايي ندارند و پس از مدتي استفاده، برخي از قطعات آن‌ها مي‌شكند و به همين دليل فروش را بهتر ببينيد. . لگوهاي مرد عنكبوتي از گونه هاي بيگانه. با توجه به اينكه ست هاي لگو مردعنكبوتي در مدل ها و سايزهاي مختلف توليد و ارائه مي شوند، قطعا مي توانيد لگوهاي مردعنكبوتي ارزان قيمت را در بين آنها پيدا كنيد.

مرد عنكبوتي لگو اصلي

خريد يك لگو مردعنكبوتي اصل بسيار مهم است. دليل آن اين است كه فرزندان شما وقت خود را صرف بازي با اين لگوها مي كنند و اگر اين لگوها بي كيفيت و تقلبي باشند پس از مدتي آسيب مي بينند. از آنجايي كه لگوهاي مرد عنكبوتي طرفداران زيادي دارند و با فروش خوبي همراه هستند، بسياري از توليدكنندگان لگوهاي مرد عنكبوتي تقلبي مي سازند و به جاي لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي به مصرف كنندگان مي فروشند.

بسياري از والدين جعلي بودن اين محصولات را تشخيص نمي دهند و پس از مدتي متوجه مي شوند كه اين محصولات بي كيفيت هستند. بنابراين اهميت خريد از يك فروشگاه معتبر كه لگو مردعنكبوتي اصل را حمل مي كند در اين موضوع مشهود است.

فروش لگو مردعنكبوتي

امروزه مي توانيد سايت ها و فروشگاه هاي زيادي را در فضاي مجازي پيدا كنيد كه كيت هاي مردعنكبوتي را مي فروشند. يك فروشگاه اينترنتي لگو اسپايدر بايد لگو را با بهترين كيفيت به مشتريان خود ارائه دهد تا پس از مدتي افراد ديگر مجبور به خريد لگو مردعنكبوتي نشوند. همچنين مجموعه مورد نظر بايد از پشتيباني مناسبي برخوردار باشد تا در صورت بروز هرگونه مشكل يا پرس و جوي مربوط به محصولات، افراد بتوانند آن را دنبال كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۹:۰۱ توسط:sam موضوع:

آيا تنها ريسپانسيو بودن در طراحي سايت كافي مي باشد

آيا تنها ريسپانسيو بودن در طراحي سايت كافي مي باشد

آيا تنها ريسپانسيو بودن در طراحي يك سايت كافي مي باشد؟ سوالي كه اين روز ها بسيار زياد شده و خيلي از افراد فكر مي كنند اگر سايت خود را ريسپانسيو كنند كافي است ولي بايد در كنار آن به نكات ديگري نيز توجه كنيم. در اين مقاله توضيح مي دهيم كه چرا داشتن يك طراحي وب سايت واكنش گرا براي اولين گام عالي است اما تركيب AMP با يك طراحي PWA بهتر است.

در طي سال هاي گذشته اين اولين بار است كه نياز به بهينه سازي صفحات سايت براي موبايل انقدر ضروري مي باشد.
حتي در تكرار فعلي، جستجوي تلفن همراه براي تبليغ كنندگان و مشاغل بسيار مهم است. اين آمار را در نظر بگيريد:

  • بيشتر جستجوهاي Google در تلفن هوشمند يا رايانه لوحي انجام مي شود.
  • 50 درصد جستجوهاي محلي براي اطلاعات تماس با مشاغل از طريق تلفن همراه انجام مي شود.
  • طبق گفته BrightEdge، 69 درصد از جستجوكنندگان تلفن همراه اظهار داشتند كه بيشتر از يك برند با يك سايت همراه استفاده مي كنند كه نگراني هاي آن ها را برطرف كرده است.
  • در حال حاضر، با طراحي وب تلفن همراه، سرعت بيش از هر عامل رتبه بندي ديگر تقدم دارد. متأسفانه نيمي از وب سايت ها براي جستجوي موبايل به طور جدي بهينه نشده اند.
  • 70 درصد صفحات وب موبايل 7 ثانيه طول مي كشد تا محتواي آن ها كاملا بارگيري شود.

خطاهاي رايج در بهينه سازي سايت براي موبايل

خطاهاي رايج سايت ها در بهينه سازي براي تلفن همراه شامل موارد زير است:

  • پرونده هاي JavaScript و شيوه هاي آبشار (CSS) مسدود شده است.
  • تغيير مسيرها انجام نشد
  • رابط هاي گرافيكي ضعيف (به عنوان مثال، متن ريز يا عكس ها بي كيفيت مي باشد)
  • توابع جستجوي Clunky
  • Obtrusive interstitials

رفع بسياري از اين موارد نياز به سرمايه گذاري در يك سيستم مديريت محتواي پاسخگو (CMS) و پيكربندي مناسب براي سايت تلفن همراه شما دارد. با اين وجود بسياري از سؤالات در مورد اين كه پيكربندي واقعاً براي وب سايت شما چه كار مي كند، باقي مانده است. طراحي وب سايت واكنش گرا به عنوان پيكربندي ارجح بر صنعت حاكم شده است، اما با افزايش رقابت بيشتر وب سايت، آيا صنعت هم بايد حركت كند؟

آيا در طراحي وب سايت ريسپانسيو بودن كافي است؟

اكنون ايجاد يك وب سايت موبايل مستقل از ديد كاربر نهايي خوب است، اما از ديدگاه بهينه سازي موتور جستجو (سئو) به ميزان قابل توجهي حق وب سايت شما را كاهش مي دهد. فراتر از اين، دامنه هاي تلفن همراه مي تواند يك سرمايه گذاري پرهزينه براي حفظ آن باشد.

شركت هاي طراحي وب سايت ها در طراحي خود از ريسپانسيو (RWD) استفاده مي كنند اما بايد به خاطر داشته باشيم كه طراحي سايت و بهينه سازي صفحات براي موبايل، سرعت را در نظر نمي گيرند و ريسپانسيو يك قابليت طراحي براي طراحان مي باشد و شما بايد خود بارعايت نكات سرعت آن را هم بهينه كنيد. احتمالاً CMS شما داراي افزونه طراحي ريسپانسيو است.

صفحات وب RWD از شبكه هاي سيال براي ارائه تصاوير و عناصر روي صفحه متناسب با دستگاه هاي كاربران استفاده مي كند. تيم هاي فني، مزاياي خوبي را براي طراحي موبايل ارائه مي دهد، از جمله:

  • ريسپانسيو بودن صفحات سايت براي دستگاه هاي مختلف
  • حفظ تمام مطالب در يك منبع ياب (URL) برخلاف دامنه
  • مقرون به صرفه تر از ايجاد يك سايت موبايل مستقل است
  • با استفاده از زبان نشانه گذاري هايپرتكست 5 (HTML5) به سايت ها مي توان آفلاين دسترسي پيدا كرد.

در حالي كه RWD مزاياي زيادي دارد ولي بيشتر به عنوان روشي كم هزينه براي بهينه سازي وب سايت ها براي دستگاه هاي جستجوي تلفن همراه ايجاد شده است. همچنين راهي براي تكميل اين كار با كمي تلاش تا حد ممكن مي باشد.

 

https://tomer.itu.edu.tr/haberler/2022/03/09/tari-h%C3%AE-yarimadada-kisa-bi-r-tur

https://trpd.granicusideas.com/ideas/what-is-mbox-mail?page=55

https://indtale.com/polls/novella-2018-4-finalists?page=120

https://lessons.drawspace.com/post/256666/terbaru-wa-0813-2744-6997-ahli-denah-rumah-hema

https://www.party.biz/forums/topic/85863/never-seen-a-video-like-this-in-2022/view/page/206

https://supportlab.granicusideas.com/ideas/ancestry-merge-trees?page=131

https://heber-ut.granicusideas.com/ideas/stream-hd-movies-from-soap2day?page=78

https://1dsq8r.videomarketingplatform.co/masterclass-e-mail-copywriting-1

https://irvine.granicusideas.com/ideas/the-ultimate-guide-to-short-term-property-loans-and-how-you-can-get-the-best-results-by-using-these-tips-and-tricks-2?page=42

https://www.tripadvisor.com/Profile/websolutiw

https://www.4shared.com/u/AiLkezP6/febosed275.html

https://disqus.com/by/websoluti04092/about/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۴:۲۰ توسط:sam موضوع:

افزايش امنيت محيط و خودرو با دوربين هاي هوشمند

افزايش امنيت محيط و خودرو با دوربين هاي هوشمند

اين روز ها كافي است سري به خيابان ها بزنيم تا متوجه شويم تعداد اتومبيل ها و ديگر وسايل حمل و نقل تا چه حد افزايش يافته است. شايد روزي تراكم خودرو ها در شهر هاي بزرگ يا در اصطلاح در كلان شهر ها به چشم مي آمد اما امروزه تعداد خودرو ها در شهر هاي كوچك نيز به ميزان چشم گيري افزايش يافته است.

تعداد زياد و گاهي ميليوني اتومبيل ها در هر شهر سبب مي شود مشكلاتي مانند جاي پارك مناسب بر سر راه شهروندان قرار گيرد. نبودن جاي پارك مناسب نه تنها در تردد هاي روزانه در سطح شهر براي انجام فعاليت هاي گوناگون شهروندان را نگران امنيت خودروهاشان مي كند، بلكه هنگام بازگشت به خانه و در طول شب نيز اين نگراني ادامه خواهد داشت.

پيشرفت تكنولوژي سبب شده تا پاسخ برخي از مشكلات افراد به سرعت پيدا شود، براي مشكل امنيت خودرو ها نيز چند سالي است شاهد حضور دوربين هاي نظارتي محيطي و دوربين هاي خودرو در بازار هستيم. اين محصولات كه با استقبال بسيار خوب كاربران نيز رو به رو شده اند، با امكاناتي كه در اختيار آن ها قرار مي دهند، تجربه ي حس شيرين امنيت را بار ديگر امكان پذير كرده اند.

شيائومي به عنوان يكي از شركت هاي هميشه فعال در حوزه ي تكنولوژي هاي جديد، دوربين هاي نظارتي مختلفي را روانه ي بازار كرده است، در اين ميان بر خي از مدل هاي دوربين شيائومي براي كنترل محيط بيروني و برخي مختص نصب بر روي اتومبيل هستند.

در اين مطلب به اختصار دوربين هاي نظارتي را بررسي كرده و امكانات مختلف آن ها را بر مي شمريم و در ادامه چند دوربين شيائومي را معرفي خواهيم كرد.

امكانات دوربين هاي نظارت بر محيط شيائومي

دوربين هاي شيائومي در حوزه ي كنترل و نظارت بر محيط به دو دسته كلي تقسيم مي شوند، يكي دوربين هايي كه براي كنترل فضاي داخلي خانه مناسب هستند و دومي دوربين هايي كه علاوه بر قابليت نصب در داخل خانه امكان قرار گرفتن در فضاي باز را نيز دارند و در واقع در برابر شرايط آب و هوايي مختلف مانند آفتاب و بارش باران و برف مقاومت كافي را دارند.

اين دوربين ها با ضبط فيلم از فضاي تحت كنترل و قابليت نمايش آنلاين آن به فرد كنترل كننده مي توانند بر هر فضايي نظارت داشته باشند. براي دسترسي به تصاوير آنلاين كافي است كاربران دوربين را به گوشي هوشمند خود متصل كرده و با اپليكيشنكظارت را آغاز كنند. كيفيت فيلم هاي ضبط شده در مدل هاي مختلف فرق خواهد داشت و برخي از اين دوربين ها از قابليت اتصال به دستيار صوتي، ارتباط صوتي دو طرفه، سنسور تشخيص حركت انساني، قابليت ديد در شب و ... برخوردارند.

چنين دوربين هايي امروزه براي نظارت به پاركينگ هاي عمومي و شخصي بسيار استفاده مي شوند و در صورتي كه خطر يا ورود غير مجاز به حريم تحت نظارت خود را حس كنند با دادن اعلان بر روي گوشي يا لپ تاپ كاربران را مطلع خواهند كرد.

امكانات دوربين خودرو شيائومي

دوربين هاي خودرو نيز انواع مختلفي دارند برخي از آن ها تنها يك لنز دارند كه در قسمت جلويي خودرو نصب مي شود و برخي داراي دو لنز براي نصب در عقب و جلوي اتومبيل هستند. دسته اي از انواع جديد دوربين خودرو شيائومي قابليت فيلم برداري از فضاي داخلي خودرو را نيز داراست.

دوربين هاي خودرو با توجه به نوع آن ها مي توانند امكان نظارت بر دور تا دور خودرو در هنگام رانندگي براي كاهش خطراتي مانند تصادف را فراهم كنند، يا در هنگامي كه اتومبيل پارك شده است، ورود غير مجاز و خطراتي از اين دست را به كاربران اطلاع رساني مي كنند.

برخي از دوربين ها داراي سنسور هاي سنجش سرعت يا بررسي حجم ترافيكي نيز هستند. در ادامه به معرفي دو مدل دوربين شيائومي كه طرفداران بسياري دارند، مي پردازيم.

دوربين خودرو شيائومي مدل سونتي مي A400

اين دوربين خودرو شيائومي از آن مدل هايي است كه هم امكانات فراواني دارد و هم طراحي ظاهري آن بسيار زيباست. ابعاد اين دوربين كوچك و وزن آن سبك در نظر گرفته شده تا نصب كردنش بسيار آسان باشد.  بدنه ي اين محصول از پلاستيك مات با كيفيتي ساخته شده كه در برابر ضربه و خط و خش مقاومت خوبي دارد.

لنز دوربين جلويي با زاويه ديد 145 درجه مساحت بسيار خوبي از خيابان را پوشش داده و در صورتي كه ترافيك باشد كاربر حداقل به سه لايه از ترافيك ديد خواهد داشت. زاويه ديد دوربين عقبي 130 درجه است و فضاي پشتي را نيز به خوبي پوشش مي دهد.

ويژگي برتر اين مجموعه دوربين شيائومي كيفيت QUAD HD تصاوير است كه سبب مي شود روشنايي، كنتراست، دقت رنگي و ... بسيار خوب باشد. اگر افراد از قابليت ضبط دو كاناله يعني استفاده ي هم زمان دوربين جلويي و پشتي بهره ببرند، كيفيت فيلم هاي ضبط شده توسط دوربين جلويي 1440 پيكسل و دوربين عقبي 1080 پيكسل خواهد بود.

از ديگر ويژگي هاي جذاب اين محصول مي توان به قابليت ديد در شب اشاره كرد كه بواسطه ي آن رانندگي در شب و در هواي برفي و مه آلود بسيار آسان مي شود. همچنين زماني كه خودرو پارك شده تصاوير براي كنترل امنيت وضوح خوبي خواهند داشت. تكنولوژي WDR در اين قسمت كمك مي كند هنگامي كه كنتراست بسيار زياد يا نور كم است، تصاوير همچنان واضح باشند.

G-sensor موجود در اين دوربين خودرو شيائومي امكان نظارت 24 ساعته از اتومبيل را فراهم كرده و هنگام هر لرزش يا ضربه مشكوك فيلم محيط ضبط شده و كاربر مطلع مي گردد. در واقع زماني كه كاربران اين دوربين را بر روي اتومبيل خود نصب مي كنند، گويي دو چشم، هميشه در حال نگاه كردن به خودرو است.

دوربين نظارتي شيائومي مدل MWC14

اين دوربين ظاهر مدرن و زيبايي دارد، بدنه ي سفيد رنگ آن از پلاستيك ABS ساخته شده تا در برابر ضربه و خط و خش به خوبي مقاومت كند. لنز دوربين در زير صفحه ي بيضي شكل شفاف و سياه رنگي در قسمت جلويي بدنه قرار گرفته است.  اين دوربين براي استفاده در فضاي بيروني طراحي شده و به همين خاطر در برابر تغييرات آب و هوايي نيز مقاوم است. دوربين نظارتي شيائومي مدل MWC14 مي تواند بدون هيچ مشكلي در دماي 20- تا 50+ كار كند.

در اين مدل نيز از تكنولوژي WDR استفاده شده و به همين دليل در تاريكي مطلق نيز تصاوير با كيفيت خوبي ضبط خواهند شد. تصاوير ثبت شده توسط اين دوربين داراي كيفيت Full HD هستند و چهره ها و جزييات در آن ها وضوح مناسبي دارد.

از ديگر ويژگي هاي اين دوربين نظارتي جذاب مي توان به قدرت تشخيص حركت انساني از ديگر حركات مانند: وزش باد يا عبور حيوانات اشاره كرد. امكان ارتباط صوتي دوطرفه با محيط تحت نظارت توسط تكنولوژي PIR از مزيت هاي ديگر آن است.

اين دوربين شيائومي انرژي مورد نياز خود را از طريق 5700 ميلي آمپر ساعتي تامين مي كند كه قادر است  تنها با يك بار شارژ 3 ماه به طور پيوسته كار كند. افراد مي توانند فيلم هاي ثبت شده را علاوه بر حافظه خود دوربين در فضاي ابري ذخيره كرده يا از كارت حافظه جانبي استفاده كنند.

با استفاده از اين دوربين نظارتي شيائومي كاربران معناي تازه اي از امنيت و نظارت را تجربه مي كنند. بد نيست بدانيد كه از اين دوربين مي توان براي نظارت بر فضاي هاي داخلي نيز استفاده كرد.

 

https://faheemkhatri.blogspot.com/2023/06/blog-post_23.html

https://sites.google.com/view/sdjf-fsdjhfdf-sfhs-/home

https://faheemkhatri4.weebly.com/home/5514508

https://medium.com/@lgndfaheem/%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF-ccfa39efaaa3

https://seo4035.wordpress.com/2023/06/24/%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c-%d8%ae /

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post499930072 /

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/7b12204b-2145-e07a-e017-db5ff62f7c81/ek8UNfvE6qZApndqMPVe4RVSD9NvzIhMqQpM-DG-wJcpzBUmiXlmXNbAug

https://app.box.com/s/4okqyy1tfllh6tcku51zwvncnesn905n

https://telegra.ph/%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF-06-24

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۷:۵۰ توسط:sam موضوع:

خريد لگو دخترانه

خريد لگو دخترانه

لگوهاي دخترانه قطعات كوچك و رنگارنگي هستند كه كودكان مي توانند آنها را كنار هم قرار دهند تا شخصيت ها يا وسايل مورد علاقه خود را بسازند. اسباب بازي هاي لگو براي دختران از شاهزاده خانم هاي ديزني و ديگر شخصيت هاي محبوب در بين دختران الهام گرفته شده است. بازي با لگو دخترانه براي دختر خانم ها بسيار سرگرم كننده و لذت بخش است، زيرا آنها به راحتي مي توانند شخصيت هاي مورد علاقه خود را با دستان خود بسازند و هر بار كه آنها را از بين مي برند، مي توانند آنها را از ابتدا بسازند. اين كار را چندين بار انجام دهيد.

علاوه بر انواع اسباب بازي هاي لگو دخترانه در طرح ها، قيمت ها و مدل هاي مختلف در سايت بارلي توي، اگر پسر داريد و نياز به خريد لگو براي پسر خود داريد، مي توانيد به دسته بندي مناسب مراجعه كنيد. در منوي سايت، لگو مناسب پسرتان را بخريد.

لگو براي دختران چيست؟

لگوهاي دخترانه بامزه و جديد ارائه شده در سايت بارلي توي در واقع اسباب بازي هاي لگو هستند كه با توجه به روحيه دختر بچه ها طراحي شده و بر اساس علايق آنها ساخته شده است. بسياري از مردم فكر مي كنند كه لگو فقط براي پسران ساخته شده است، بايد به شما بگوييم كه اين ايده كاملا اشتباه است و اين اسباب بازي براي پسران و دختران مناسب است. تفاوت آنها در اين است كه بازي هاي لگو دخترانه توسط شركت لگو با در نظر گرفتن نيازهاي آنها طراحي شده است.

اصولاً بچه ها سعي مي كنند از رفتار بزرگترها و عزيزان تقليد كنند. كيف هاي آرايشي لگو و لوازم خانگي نيز بر همين اساس طراحي شده اند. فروشگاه اسباب بازي جو داراي طيف گسترده اي از مدل هاي ساختمان لگو دخترانه است كه براي دختران در رنگ ها و سايه هاي متنوع طراحي شده است. لگوهاي دخترانه اين مجموعه نسبت به ساير فروشگاه هاي اينترنتي داراي قيمت مناسب و كيفيت بالاتري هستند.

قيمت لگو دخترانه

فروشگاه بارلي توي ارائه دهنده جذاب ترين مدل هاي لگو در كشور براي دختران و محصولات آن بسيار هيجان انگيز و سرگرم كننده براي دختران است. در اين مجموعه مي توانيد انواع لگوهاي زيبا و جديد دخترانه را با بهترين قيمت تهيه كنيد. قيمت لگوهاي دخترانه اين مجموعه به دليل تنوع محصولات بسيار متغير است و با هر بودجه اي مي توانيد يك لگو دخترانه متناسب با بودجه خود بسازيد.

بيشترين تفاوت قيمت لگو دخترانه مربوط به تعداد قطعات هر يك از محصولات اسباب بازي دخترانه لگو مي باشد. در اين فروشگاه اسباب بازي هاي دخترانه لگو از انواع مختلفي مانند كابين جنگلي لگو، پرنسس لگو، ساختمان شهر لگو، لگو پرنسس، لگو سيندرلا و قهرمانان دختر فيلم ها و سريال هاي كلاسيك ساخته شده است.

خريد آنلاين لگو دخترانه

همانطور كه مي دانيد اين روزها كسب و كارهاي زيادي به صورت آنلاين فعاليت مي كنند و محصولات خود را به صورت آنلاين به فروش مي رسانند. اين باعث شده است كه بسياري از فروشگاه هاي آنلاين لگو را بفروشند. بنابراين شما از اين فرصت براي خريد آنلاين لگو براي دختران برخوردار هستيد. در واقع خريد آنلاين لگو دخترانه مزاياي زيادي براي شما به همراه خواهد داشت.

مهمتر از همه، شما مجبور نيستيد خانه خود را ترك كنيد و مي توانيد انواع مدل هاي دخترانه لگو را براي دختران زيباي خود تنها با چند كليك ساده خريداري كنيد. علاوه بر اين، خريد آنلاين دخترانه لگو به شما اين امكان را مي دهد كه مدل هاي مختلف را بررسي كنيد، قيمت هر كدام را مقايسه كنيد و در نهايت با توجه به ترجيحات فرزندان خود خريد كنيد.

لگو ارزان براي دختران

اگر دختر داريد و او دوست دارد با لگوهاي دخترانه بازي كند، بهتر است اين اسباب بازي ها را براي فرزندتان بخريد. برندهايي مانند لگو كه اولين توليد كننده اين اسباب بازي ها هستند، لگوهاي گران تري را نسبت به ساير برندها عرضه مي كنند. اين موضوع باعث شده است كه بسياري از والدين توانايي خريد لگوهاي گران قيمت را نداشته باشند و به دنبال لگوهاي ارزان قيمت دخترانه باشند. اگر به دلايلي نمي توانيد لگو دخترانه را از برندهاي معروف بخريد، نگران نباشيد.

لگوهاي دخترانه زيادي با قيمت مناسب در بازار وجود دارد كه مطابق با نيازهاي فرزندان شما باشد. به عنوان مثال لگوهاي دخترانه توسط برندهاي چيني با قيمت كمتري نسبت به برندهاي اروپايي ساخته مي شوند. نكته قابل توجه اين است كه لگوهاي ارزان قيمت پايين هستند. اين بدان معناست كه نبايد انتظار عمر طولاني داشته باشيد. برخي از انواع كفپوش ها ممكن است پس از مدتي آسيب ببينند و بشكنند.

ساختني هاي لگو براي دختران

ساخت لگو دخترانه از انواع اسباب بازي هاي لگو مي باشد. لگوهاي دخترانه بسيار متنوع است و فرزند شما محدوديتي در انتخاب نخواهد داشت. همچنين خريد لگوهاي دخترانه فوايد زيادي براي آنها خواهد داشت. مزيت اصلي استفاده و بازي با آنها اين است كه دختر شما براي به دست آوردن شكل نهايي و دلخواه لگو راه هاي مختلفي را امتحان مي كند. اين باعث مي شود او نوآوري كند و راه حل هاي جديدي ايجاد كند.

علاوه بر اين، بازي با لگوهاي دخترانه باعث تمركز و توجه بيشتر كودكان مي شود. چون تكه هاي آجر را هر بار با احتياط كنار هم مي چينند. آنها با اسباب بازي هاي لگو دخترانه ياد مي گيرند كه براي رسيدن به هدف اصلي مراحل مختلفي را طي كنند و بعد از هر شكست نااميد نشوند. علاوه بر اين، اگر او به صورت گروهي با دوستانش بازي كند، مهارت هاي اجتماعي او نيز بهبود مي يابد.

مزاياي بازي كودكان با لگو براي دختران

- بازي لگو يكي از سرگرمي هايي است كه كودكان دوست دارند با والدين خود در جمع دوستان يا جمع هاي خانوادگي انجام دهند. در نتيجه بازي هاي گروهي، كودكان كار گروهي را ياد مي گيرند كه مهارت بسيار مهمي براي كودكان است.

- افزايش خلاقيت و رشد حفره دهان كودك يكي از مزيت هاي مهم بازي هاي فكري مانند لگو است. لگوهاي دخترانه با شكل ها، رنگ ها و اندازه هاي متنوع خود فضاي نامحدودي را براي ذهن و تخيل كودكان فراهم مي كنند.

- با خريد لگو براي دختر بچه هاي كوچك يا بزرگ و بازي با اين لگوها، بچه ها به حل مشكلات مختلف و تقويت مهارت هاي مختلف فرزندتان تشويق مي شوند.

- خريد آنلاين لگو براي دختران، محيطي ايجاد كنيد كه فرزندان خود را تشويق به ايجاد روابط شاد با دوستان ديگر كند. همچنين بازي با لگو يك راه درماني براي از بين بردن استرس و تنش است.

- لگوها به كودكان انگيزه مي دهند تا در همه زمينه ها به تلاش خود ادامه دهند و هرگز تسليم نشوند. باعث ايجاد صبر و تقويت شخصيت كودك مي شود و در عين حال او را براي آينده آماده مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۱:۲۰ توسط:sam موضوع:

پرسشنامه شخصيتي چند وجهي مينه سوتا MMPI

پرسشنامه شخصيتي چند وجهي مينه سوتا MMPI داراي 77 صفحه با فرمت پي دي اف تهيه شده است



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

پرسشنامه شخصيتي چند وجهي مينه سوتا MMPI


برچسب: پرسشنامه,شخصيتي,چند,وجهي,مينه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۹:۵۶ توسط:sam موضوع:

خريد لگو اصل

لگو (LEGO) چيست ؟ لگو نوعي اسباب‌بازي است كه توسط گروه لگو در شهر بيلوند دانمارك توليد مي‌شود. واژه LEGO برگرفته از كلمه LEGO GODT به معني خوب بازي كردن است. لوگوي لگو كلمه لگو به معني گردآوري و خوب جفت كردن است. اما چيزي كه اين اسباب بازي را از ساير اسباب بازي هاي مشابه خود متمايز مي كند، داشتن تم هاي كارتوني، تعداد زياد قطعات، كيفيت قطعات، تنوع در مدل و ساختار، طراحي حرفه اي متناسب با سن كودكان و ارائه عروسك هاي ويژه و اختصاصي لگو همراه آن است.   لگو رنگي محصولات آن شامل قطعات كوچك رنگارنگ از جنس كائوچويي يا پلاستيكي است كه مي‌توان آنها را به يكديگر متصل كرد و اجسام گوناگوني ساخت. اين اجسام شامل مدل‌هاي ساده مانند خانه و قطار و كشتي يا مدل‌هاي پيچيده‌تر مانند ماشين‌هاي شامل جعبه‌ دنده و موتور و سيستم‌هاي پنوماتيك هستند. آجرهاي آن را مي‌توان بعد از اتصال به يكديگر به آساني از يكديگر جدا نمود. اوله كرك كريستيانسن (Ole ******k Christiansen) تاريخچه لگو كارخانه لگو پيش از آنكه كارخانه توليد اسباب بازي باشد، يك كارگاه كوچك نجاري بود كه در سال ???? فعاليت حرفه‌اي خود را با توليد مبلمان و لوازم منزل آغاز كرده بود. با شروع جنگ در دهه ?? ميلادي صاحب كارگاه يعني اوله كرك كريستيانسن (Ole ******k Christiansen) براي پايداري تجارت خود ناچار به توليد نسخه مينياتوري توليدات خود شد. تا اينكه در دهه ?? ميلادي لگو جديدترين محصول خود يعني آجرهاي خانه سازي را به بازار عرضه كرد. وجه تمايز آجرهاي آن نسبت به اسباب بازي مشابه خود در آن زمان داشتن برجستگي هاي معروف بر روي آجرها بود كه باعث مي شد تا اين آجرها در يكديگر قفل شده و به راحتي از هم باز شوند. لگو شركت لگو، در هر ثانيه، ???? قطعه مي‌سازد؛ و به‌طور سالانه، ?? ميليارد قطعه درست مي‌كند. منبع : خريد لگو اصل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۱:۰۲ توسط:sam موضوع:

كاربرد كفپوش اپوكسي در چه زمينه هايي است؟

كفپوش اپوكسي چيست؟

در پاسخ به سوال كفپوش اپوكسي چيست؟ مي توان گفت كفپوش اپوكسي، پوششي از جنس پليمر است كه روي بتن يا موزاييك در لايه هاي مختلف اجرا مي شود. اپوكسي را نمي‌توان روي آسفالت اجرا كرد ولي سطوحي مانند سنگ، بتن يا موزاييك براي اجراي اپوكسي مناسب هستند. در نتيجه اگر سطح شما داراي پستي بلندي بالايي است پيشنهاد مي كنيم قبل از اجراي كفپوش اپوكسي، زيرايند را با بتن ماله پروانه يا موزاييك پوشش دهيد. البته در اين شرايط موزاييك همواره به صرفه تر است.

حال اين سوال مطرح مي شود كه چرا بايد سنگ، بتن يا موزاييك را با كفپوش اپوكسي پوشش داد؟

با ما همراه باشيد تا از مزيت هاي كفپوش اپوكسي برايتان بگوييم.

مزاياي كفپوش اپوكسي

اولين ويژگي كفپوش اپوكسي حفاظت آن از سطح زير خود در برابر سايش و فرسايش است. اين ماده يك سطح تميز، يكدست و بدون درز ارائه مي دهد. جالب است بدانيد اپوكسي هرگز گرد و غباري از خود ايجاد نمي كند.

كفپوش اپوكسي داراي مقاومت مكانيكي بالايي است و مي تواند حدود ? تا ? تن بار را تحمل كند. علاوه بر اين، اپوكسي داراي مقاومت شيميايي خوبي در برابر اسيد، قليا، حلال و ساير مواد شيميايي است.

جدا از مسائل فني ظاهر كفپوش اپوكسي بسيار مدرن، شيك و زيباست. جهت اجراي اين كفپوش هيچ گونه محدوديت در مورد رنگ بندي وجود ندارد. در شركت ماناپليمر مشتري مي تواند فام و رنگ دلخواه خود را از اين صفحه انتخاب كند. ويژگي كاربردي اين كفپوش ها قابليت خط كشي و علامت گذاري آن است.

در نهايت بايد بگوييم كه تميز كاري كفپوش هاي اپوكسي بسيار راحت است و شما هيچ گونه نگراني در زمينه شستشوي آن نخواهيد داشت.

معايب كفپوش اپوكسي

كفپوش اپوكسي داراي معايب جدي نمي باشد و به همين جهت است كه استفاده از آن در سال‌ هاي اخير افزايش يافته است. ولي از ضعف هاي آن مي توان به موارد زير اشاره كرد

  1. هزينه آن به ازاي هر متر مربع در مقايسه با رنگ هاي معمولي بالاتر است چون از مواد اوليه گرانتري استفاده مي شود و نسبت به رنگ خيلي مقاوم تر است.
  2. در بعضي از كاربرد ها كه انعطاف پذيري كفپوش براي ما اهميت دارد ممكن است اپوكسي شكننده محسوب مي شود.
  3. اپوكسي در صورتي كه در معرض نور آفتاب قرار گيرد تمايل به زرد شدن و افت براقيت خواهد داشت و بعد از گذشت زمان دچار پديده گچي شدن خواهد شد

 

.

c1_jdz5.jpg

.

.

كاربرد كفپوش اپوكسي در چه زمينه هايي است؟

كفپوش اپوكسي رايج ترين نوع از كفپوش هاي صنعتي محسوب مي شود. همانطور كه در بخش قبل ذكر گرديد اپوكسي كف داراي مزاياي عمده اي مي باشد و عموما در صنايع زير استفاده مي‌گردد:

?) دارو سازي ?) نفت گاز و پتروشيمي  ?) صنايع آب فاظلاب  ?) صنعت مواد شوينده  ?) انبارداري  ?) صنايع خودرو سازي ?) توليد قطعات كامپيوتر و آي تي  ?) صنايع حمل و نقل ريلي ?) كارخانه هاي مواد شيميايي و رنگزري  ??) بيمارستان ها و مراكز بهداشتي ??) سالن هاي ورزشي  ??) پاركينگ ها  ??) توليد مواد غدايي  ??) صنايع توليد مواد آرايشي ??) صنايع بسته بندي ??) تصفيه آب و تصفيه خانه ها  ??) اتاقهاي ابزار دقيق  ??) اتاق هاي سرور  ??) صنايع فولاد

انواع كفپوش اپوكسي

اپوكسي كف با توجه به كاربردي كه از آن انتظار مي رود، به روش هاي مختلف ساخته و اجرا مي شود. شايد بيش از ده نوع كفپوش اپوكسي مختلف وجود دارد كه در زير به توضيح مهم ترين انواع آن مي پردازيم. هر كدام از انواع زير در مقاله هايي جداگانه به صورت مفصل توضيح داده شده اند، از طريق لينك هاي آبي رنگ مي توانيد اين مقالات را مطالعه كنيد.

كفپوش اپوكسي صنعتي

يكي از انواع مهم كفپوش هاي صنعتي، اپوكسي با ترافيك بالا است كه مخصوص كارخانجاتي طراحي شده است كه در آن ماشين آلات و وسايل سنگين تردد دارند. با توجه به بار و اصطكاك ماشين آلات مي توان كفپوش اپوكسي را در ضخامت هاي مختلفي اجرا كرد. به عنوان مثال كفپوش سه ميلي متري اپوكسي بار حدود ? تا ? تن را به خوبي تحمل مي كند. در صورت تردد ليفتراك هاي سنگين تر از كفپوش هايي با ضخامت بالاتر استفاده مي شود.

كفپوش اپوكسي آنتي استاتيك

كفپوش اپوكسي آنتي استاتيك از تجمع بار روي سطح جلوگيري مي كند و داراي خاصيت رسانايي مي باشد. از اين كفپوش در مكان هايي كه به دنبال حذف الكتريسيته ساكن هستند استفاده مي شود. به عنوان مثال در اتاق هاي سرور از اپوكسي آنتي استاتيك استفاده مي كنند تا به سرور ها آسيبي نرسد. همچنين در اتاق هاي جراحي از اين كفپوش ها استفاده ميكنند زيرا دستگاه هاي پزشكي نسبت به الكتريسيته ساكن حساس هستند.

كفپوش اپوكسي آنتي باكتريال

كف بيمارستان ها و اتاق‌هاي تميز بايد به نحوي اجرا گردند كه كمترين ميزان آلودگي را جذب كرده و از رشد باكتري جلوگيري كنند. كفپوش هاي اپوكسي آنتي باكتريال در موارد خاص به همراه ذرات نانو نقره تهيه مي شوند تا خاصيت از بين بردن ميكروب ها را داشته باشند. در كشور عزيزمان به علت قيمت بسيار بالاي ذرات نانو نقره از اين ماده استفاده نمي كنند. خوشبختانه كفپوش اپوكسي بيمارستاني، حتي اگر فاقد نقره باشد، مي تواند از رشد باكتري هاي جلوگيري كند.

كفپوش اپوكسي پاركينگ

امروزه در پاركينگ مراكز خريد بزرگ و ساختمان هاي تجاري از كفپوش اپوكسي پاركينگ استفاده مي شود. اين كفپوش هاي قابليت خط كشي دارند، ضد لغزش و سايش بوده و به راحتي تميز مي شوند. تمام اين ويژگي ها در كنار قيمت مناسب، كفپوش اپوكسي را به بهترين گزينه جهت پوشش كف پاركينگ تبديل كرده است.

كفپوش اپوكسي در منزل

اگرچه پوشش اپوكسي كف براي مقاصد صنعتي طراحي شده است ولي تنوع فام، يكپارچه بودن، عايق بودن و خيلي از خواص آن باعث شده كه از كفپوش اپوكسي در منازل نيز استفاده گردد. با تركيب رنگ هاي مختلف مي توان سطحي كاملاً زيبا و جذاب ايجاد نمود كه بسيار چشم نواز بوده و به لحاظ تزئيني بسيار جالب توجه است. در اين كفپوش ها از لاك اپوكسي شفاف كه محصولي وارداتي است استفاده مي شود.

كفپوش اپوكسي سه بعدي

يكي از كاربردهاي مهم و دكوراتيو اپوكسي كف، كفپوش اپوكسي سه بعدي است. در اين خصوص با تلفيق سيستم اپوكسي با يك نقاشي سه بعدي كه توسط لاك اپوكسي محافظت مي شود مي توان يك زيبايي ويژه اي ايجاد كرد كه در ساليان اخير بسيار مورد توجه واقع شده است. روش اجرا و مواد كفپوش اپوكسي سه بعدي كاملاً مشابه با كف پوش اپوكسي در منزل است و صرفاً يك نقاشي سه بعدي بر روي سطح نصب مي گردد كه زيبايي ويژه اي را ايجاد مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۸:۲۰ توسط:sam موضوع: